Operationeel beheer glasvezelnetwerk op bedrijventerreinen

Heeft u een uitdaging op het gebied van ondergrondse infra? Wij denken mee.

OPERATIONEEL BEHEER GLASVEZELNETWERKEN FORE FREEDOM

KLIC afhandeling conform wet WION, netwerkbeheer en netwerkadministratie

Het project

Fore Freedom is een netbeheerder die eigen glasvezelnetwerken exploiteert op bedrijventerreinen door geheel Nederland. Namens Fore Freedom verzorgen wij het beheer van deze glasvezelnetwerken en zijn we verantwoordelijk voor de KLIC afhandeling conform de wet WION. Wij verzorgen de netwerkadministratie en zijn 24/7 beschikbaar om bij schadegevallen zorg te dragen dat het netwerk zo snel mogelijk gerepareerd wordt door de aannemer. We zorgen er ook voor dat het schadedossier wordt aangelegd voor de juridische afhandeling. En ontzorgen de klant door het beheren van de klantadministratie en de facturatie.

Werkzaamheden

Opstellen en onderhouden netwerkarchitectuur

KLIC/WION beheer

Netwerkadministratie

24/7 storingsdienst coördinatie

Klantenadministratie

Facturatie

DSCN0772
DSCN0772
DSCN0772

Meer informatie over dit project

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Ut elit tellus, luctus nec ullamcorpermattis, pulvinar dapibus leo.

Gerelateerde projecten

 

Operationeel beheer glasvezelnetwerk op bedrijventerreinen

Are you dealing with a challenging underground infrastructure issue? We will gladly cooperate with you.

OPERATIONEEL MANAGEMENT FIBRE GRIDS FORE FREEDOM

We take care of the operational management of industrial estates by order of Fore Freedom

The project

Fore Freedom is a grid operator operating its own fibre grids on industrial estates across the whole of the Netherlands. We take care of the management of these fibre grids along with responsibility for KLIC (cables and piping information system) processing in conformity with the WION act (law on information exchange for underground grids) on behalf of Fore Freedom. We ensure grid administration and are available 24/7 to make sure that the grid is repaired as soon as possible by the contractor in cases of damage. We are also responsible for claim files being prepared for legal processing. We also assist the customer by taking care of customer administration and invoicing.

Activities

Set-up and maintenance of grid architecture

KLIC/WION management

Grid administration

24/7 repair service coordination

Customer administration

Invoicing

DSCN0772
DSCN0772
DSCN0772

Meer informatie over dit project

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Ut elit tellus, luctus nec ullamcorpermattis, pulvinar dapibus leo.